Klacht: Waarschuwing! Verkoop niet met Paypal/ Kijk uit!

op 31 juli 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Heb enige tijd geleden een tweedehands broekje verkocht via paypal.
De koper had dit gekocht voor een paar tientjes inclusief verzendkosten.

Op mijn rekening bij paypal staat aanzienlijk meer.

De koper heeft gelijk een claim ingediend en paypal maakt het geld inclusief verzendkosten retour over.

Wij krijgen het broekje kapot retour, dus waren natuurlijk teleurgesteld.

Afijn, koper heeft geld retour.
Wij verzendkosten kwijt en een kapotte broek.

Klaar?

Nou nee, paypal zet gelijk een 180 dagen durende blokkade op de rekening en wij kunnen een half jaar niet bij onze rekening!!!!

Enige research laat zien dat wij niet de enige verkopers zijn die dit is overkomen.

Het blijkt dat veel particuliere verkopers vreselijk gedupeerd zijn door het beleid van paypal.

Mijn verhaal is niet alleen een klacht maar hiermee waarschuw ik alle mensen die spullen willen verkopen via paypal!!!!

Er zijn nu ook oplichters actief die uiteraard willen kopen via paypal, zij laten dan spullen ophalen door een vriend!!!….daarna dienen ze een claim in.

Je voelt hem al…paypal geeft koper altijd gelijk en daar zit je dan met je goede gedrag.

Paypal is een walgelijke misselijkmakende organisatie die een gat in de markt heeft gevonden voor dubieuze kopers!!

Wil je spullen verkopen, wees gewaarschuw verkoop niet met paypal

Ik wil niets meer met een walgelijke organisatie als paypal te maken hebben en zal iedereen op internet waarschuwen voor een organisatie die oplichters een handje helpt!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maffiapaypal