Mijn Klacht:
Waarom werkt de niet thuis code niet? Heeft de bezorger misschien ’n fout gemaakt bij het pakket koppelen aan de code? Zou dat kunnen? En zo ja, word de bezorger hier dan ook op aangesproken om er in het vervolg beter op te letten of de juiste moeite te gaan doen? En waar is mijn pakket nu en wanneer word het geleverd? En word het nog wel geleverd of word het pakket nu weggetoverd als je begrijpt wat ik bedoel?
Gewenste Oplossing:
Mijn pakje z.s.m. ontvangen en in het vervolg zorgen dat de niet thuis codes gewoon werken. Zoals het hoort.

