Klacht: Waarom sturen jullie naar After pay niet dat ik mijn bestelling heb retour weergestuurd,Straks krijg ik nog moeilijk heden met After Pay

op 20 februari 2018 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb dieHandy Haeter terug gestuurt naar jullie maar bij After Pay,zeggen ze dat ze van jullie nog altijd geen ontvangst van de retour zending hebben ontvangen de barcode van de retour zending is 323281226238131003 willen jullie dat zo snel mogelijk recht zetten bij After Pay,dat ik geen moeilijk heden heb Vriendelijk bedankt met de meeste hoogachting Mervillie Patrick Mellestraat 2b bus 011 8501 Heule; telefoon 0496294392 Dank U.

Niet tevreden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 20 februari 2018 om 14:12 geantwoord

Beste heer Mervillie,

Hartelijk dank voor uw bericht. Tommy Teleshopping heeft uw retour op 15 februari jongstleden ontvangen en verwerkt. Nadat een order retour is verwerkt dragen wij dit over aan Afterpay.

Afterpay draagt zorg dat indien er niet betaald is uw factuur wordt afgemeld of anders dat u het betaalde bedrag terug betaald krijgt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door patje123