Klacht: waarom kunnen wij u niet berijken met een vraag

op 11 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Telegraaf

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw Klomp, Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Het klopt inderdaad dat het afgelopen dinsdag behoorlijk druk is geweest, waardoor de wachtrijen opliepen. Wij spelen hier zo goed mogelijk op in, maar soms is dit niet te vermijden. Wat betreft uw facturen, u heeft op het moment drie facturen betaald. De eerste factuur was een bedrag van 31 euro voor de periode van 02-09-2016 tot 01-10-2016 en 02-10-2016 tot 1-11-2016. De factuur die in oktober is afgeschreven is een bedrag van 15,50 euro voor de periode van 2-11-2016 tot 01-12-2016. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jklomp99@kpnmail.nl