Klacht: waarom is mijn met zorg uitgekozen rookworst zo vreselijk zout ??

op 10 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De dagen worden korter en we dachten wellicht is het tijd voor een winterkost stampot . Maar ja hoe te handelen met onze wens gezond te eten . We besloten een “veilige “runder rookworst bij onze “huis”supermarkt Appie te kiezen .

Wat een teleurstelling ………………! Waarom is zo’n worst zo “bremzout”
Je verwacht toch min of meer een verstandige keuze te doen …..

Ondanks het marginale zout dat wij aan het eten toevoegen konden wij helemaal niet van de stamppot genieten en hebben een gedeelte weggegooid . Als we meer zout willen kunnen we dat toch zelf toevoegen ….? Of wij leven niet in de huidige werkelijkheid van “gezond”eten of Albert Heijn loopt verrassenderwijs jaren achter ….of er is sprake van een ommissie …..

Wij zijn zeer teleurgesteld en verdrietig omdat we het gevoel hadden dat
onze “Appie”goed bezig wil zijn …..en dit wordt verkocht onder “huislabel ”

Trace back nummer : 172630277526 4040

Gewenste Oplossing:

Als mijn "vriend" Appie me helpt dat in het geval ik denk een "verstandige" keuze te maken voor een produkt het niet door andere receptuur bestandelen alsnog meer ongezond maakt .

Dit geldt overigens ook voor veel van AH merk kant en klaar maaltijden ....waarom geen tekst zout naar smaak toevoegen en ietsie minder zout toevoegen .......

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berty en wim