Klacht: Waarom de 15 minuten inlooptijd

op 12 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vandaag een slot van 11:45 tot 12:45 gereserveerd, ik kwam om 12:02 aan en het hek liet me er niet door. De medewerker zei dus dat ik te laat was..

Mijn vraag is: waarom de inlooptijd? Ik snap het dat mensen niet te vroeg mogen komen, maar later..? Als ik 60 minuten heb gereserveerd mag ik daar toch net zo veel of weinig gebruik maken van die 60 minuten als ik wil? Zolang ik niet langer blijf zal het geen enkel verhoogd risico op besmetting meebrengen als ik 20 minuten later kom. Onzinregel wat mij betreft. Ik hoef niet een Meneer wat vervelend etc etc, ik wil gewoon een uitleg, want die is nergens te vinden op jullie FAQ.

Een onderbouwing voor de inlooptijd die verder gaat dan het zijn de regels.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 juni 2021 om 09:50 geantwoord

Beste Dwayne,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat dit de nodige frustraties met zich meebrengt.

Het is erg belangrijk dat het betreden en verlaten van de club binnen de gereserveerde tijd valt. Je kunt 5 minuten voor het gereserveerde slot, tot 15 minuten na het gereserveerde slot de club betreden. Wanneer je hier buiten valt, kan er geen toegang gegeven worden.

Vanwege de situatie omtrent COVID-19, kunnen wij maar een beperkt aantal tijdsloten beschikbaar stellen per uur. De reden waarom wij een inlooptijd hanteren is zodat wanneer iemand niet komt opdagen, het tijdslot weer beschikbaar gesteld kan worden in het systeem. Dit zodat iemand anders in de gelegenheid wordt gesteld om een reservering te kunnen maken.

Op deze manier proberen wij zoveel mogelijk leden de gelegenheid te geven, om te komen sporten.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door DwayneJohnson86