Klacht: Waarom bestaan jullie?

op 31 juli 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Het was zo prima in orde. Mijn zorgverzekeraar betaalde de zorgaanbieder en schreef dan aan mij wat ik zelf moest betalen en schreef het dan automatisch van mijn rekening af. Alles ging automatisch, en het kwam nooit te laat. Dat kan nu niet meer. Want ene Fa-med bemoeid zich er mee. Moet nu plotseling allerlei gegevens invullen krijg aanmaningen voor ik rekeningen heb gehad. moet ook nog allerlei gegevens in vullen voor ik bij de rekening afschriften kan komen. die dan ook nog eens net erg begrijp baar zijn.Bovendien moet ik Fa-med natuurlijk ook gaan betalen. Zinloze mee eter die profiteert van rekeningen uitschrijven. Waar de wereld heel goed zonder kan.

Ik wil graag terug naar de oude situatie waar bij de zorgverlener de rekening naar de zorgverzekeraar stuurt. Voor de zorgverlener is dat net zoveel werk als de rekening naar Fa-med sturen.

Wanneer heffen jullie je zelf op?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door brovers