Klacht: Waarnemend psychiater behandeld mij als verslaafde gek

op 22 juni 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Hallo
Mijn eigen psychiater die ik al 15 heb is op vakantie en nu heeft de waarnemend psychiater de medicatie voor mijn adhd 4x 20 mg in 1 x stop gezet omdat zij zegt dat ik een aantal dozen nog zou moeten hebben die ik niet heb.ben doodziek zwaar depressief en kom geen stap verder.ben nu een week zonder medicatie en voel me een alie. Voel me erg beledigd maar vooral erg ziek.ik die jaren tegen medicatie was en nu toch erg blij ben ermee overkomt dit.ik heb haar tig mails gestuurd maar ze reageer of totaal niet of afwijzend als in ik schrijf niks meer voor je bekijkt het maar.is dit professioneel? Ze wil niet een met mij om de tafel.ok heb het gevoel dat ze met mij speelt en zelf geestelijk ni eur in orde is anders doe je dit een mens niet aan als psychiater maar goed inmiddels weten hoe het kan gaan he.
Mvg maria

Als deze mw word geschorst of nog beter van haar functie word ontheven want zij speelt met.mensen levens.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Dimence nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:30 geantwoord

Beste Maria,

U kunt zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: https://www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Linetje