Klacht: inloggen na verandering e-mailadres

Tonia75 op 01 augustus 2022 over Waardevollemening.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijn emailadres veranderd en kan nu niet meer inloggen hij geeft bij beide emailadressen nu het niet meer kan ik wilde mijn punten inwisselen en de eerste keer lukte dat wel op mijn nieuwe email maar de tweede keer kwam ik er niet meer in mijn nieuwe emailadres is [email protected] en mijn oude die ik niet meer kan gebruiken is [email protected].
ik kan mijn klacht ook niet melden bij waardevolle mening omdat ik er simpelweg niet meer inkom

Gewenste Oplossing:

als ik weer kan inloggen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waardevollemening.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waardevollemening.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonia75