Klacht: FRAUDEURS

Sanne321 op 13 februari 2020 over Waardevollemening.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb enige tijd enquetes voor Waardevolle Mening ingevuld. Opeens kreeg ik geen nieuwe enquetes meer en wilde ik mijn beloningen in bonnen laten uitbetalen. Dit lukte niet en ik moest contact opnemen met de klantenservice.

Vervolgens krijg ik dit als reactie:
elaas is de nauwkeurigheid en opmerkzaamheid van uw accountactiviteit gemarkeerd en na controle van uw account zijn we gedwongen uw account op te schorten.
Als lid van ons programma mag u maar één account hebben, geeft u nauwkeurige profielinformatie en antwoorden op enquêtes. U dient ook bedachtzaam en attent te zijn in het reageren op onze enquêtes. Wanneer we ons zorgen maken over een van deze programmaregels, zijn we verplicht stappen te ondernemen om accounts te onderzoeken en helaas op te schorten.

Ik heb maar een account en alle vragenlijsten en profielinformatie eerlijk en zorgvuldig ingevuld. Meer uitleg dan bovenstaande, bevoordeeld wat ik dan zogenaamd verkeerd heb gedaan, krijg ik niet.

Wees dus gewaarschuwd voor deze fraudeurs. Ze laten je vragenlijsten invullen en beschuldigen je dan van fraude zodat ze niet hoeven uit te betalen. Makkelijk verdiend toch?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn beloning krijg uitbetaald en ze stoppen mensen op te lichten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waardevollemening.nl

Reactie van de melder van de klacht Sanne321

4 jaren geleden - De fraudeurs nemen de klacht niet in behandeling. Goh, wat verrassend. sarcasmemodus uit Pas op mensen, trap hier niet in!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waardevollemening.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne321