Klacht: Account geblokkeerd totdat ik mijn foto’s en id-bewijs deel met een dubieus bedrijf

juszt-wendy op 05 juni 2023 over Waardevollemening.nl in de categorie Marketingbedrijven

Account is geblokkeerd en om bij mijn tegoed te komen kan ik kiezen tussen: klikken op een link, foto’s van mezelf en mijn id-bewijs delen met een bedrijf dat erg veel slechte reviews heeft en als onbetrouwbaar te boek staat of opschorten van mijn account. Ik weiger mijn privégegevens af te staan aan deze bedrijven (risico op identiteitsdiefstal is te groot) en wil gewoon mijn eerlijk verdiende centjes uitbetaald krijgen. Absurd dat je je hele identiteit online te grabbel moet gooien. Ben er helemaal klaar mee dat ze elke keer hun voorwaarden veranderen, ze weten duidelijk niet dat ook zij aan de wet gebonden zijn en/of andere leden pikken het te makkelijk.

Account weer activeren, tegoed dat ik nog moet krijgen bijschrijven en uitbetalen. En geen onredelijk bezwarende vereisten meer stellen telkens!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waardevollemening.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waardevollemening.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juszt-wendy