Klacht: absurde verificatie om 5 waardebonnen te kunnen opvragen

GoofKar58- op 30 september 2023 over Waardevollemening.nl in de categorie Marketingbedrijven

ik heb gemaild waarom ik geen waardebonnen kon aanvragen telkens kwam het scherm van veriff tevoorschijn. als ik klikte op misschien later kwam het scherm gewoon opnieuw en opnieuw. Alsof ik in een loupe zat. Gemaild of ze dit konden oplossen.
Als reactie ontvangen of ik screenshot kon sturen.
Ik heb nogmaals gemaild en agg dat het veriff scherm telkens terugkomt waardoor ik geen waardebonnen kan verzilveren. Medewerker gaf paar dagen later aan dat ik eerst het proces met veriff moest doorlopen. Daarna kon ik bij mijn tegoed komen en mijn tegoed bonnen opvragen. Ik zou foto’s van mezelf en mijn id-bewijs moeten delen. Ik weiger mijn privégegevens af te staan aan deze bedrijven (risico op identiteitsdiefstal is te groot) en wil gewoon mijn eerlijk verdiende waardebonnen (ter waarde van 55 euro) uitbetaald krijgen. Absurd dat je je hele identiteit online te grabbel moet gooien. Begrijp ook niet dat ze elke keer hun voorwaarden veranderen. Mag dit wel? Overtreden zij hiermee niet de wet?
Gaan andere leden soms wel akkoord met de absurde verificatie met foto en id bewijs/rijbewijs.

Ik wil mijn 5 tegoedbonnen kunnen opvragen en gebruiken. Ik vind dat een sms code ontvangen en invullen voldoende moet zijn voor uitbetalen van tegoedbonnen.

Als dit goed wordt opgelost dan wil ik wel enquetes voor ze blijven invullen en mogen ze me die wel weer toesturen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waardevollemening.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waardevollemening.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GoofKar58-