Klacht: Waardeloze servise

op 07 oktober 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik bestel online om 17.50 een pizza bij domino,s die om 19.00 uur bezorgt moet worden. Er word niet gemeld dat het druk is de bestelling word betaald en geaccepteerd waar mee ik er dan op mag rekenen die de pizza optijd geleverd word zo dat we samen met cinees eten wat we besteld hebben gelijk en optijd kunnen eten. Om 19.45 nog geen pizza, geen enkel bericht of contact dat het druk is en dat de bestelling niet op tijd geleverd kan worden. 19.55 2 uur na de online bestelling word de pizza bezorgt. Iedereen was al lang en breed klaar met eten. Ik maak de doos open ligt daar een kouwe verlepte pizza waar je dan € 11.00 voor betaald hebt. SCHANDALIG GEWOON. En als je er over belt krijg je te horen Sorry het is druk. Wat een verschrikkelijke slechte zaak en servise.

Ik laat het hier ook niet bij zitten en ga hier werk van maken. Zo ga je niet met consumenten om.

Excuses voor de slechte kwaliteit van de kouwe pizza en sevise, en restitutie van van het door mij betaalde bedrag van €11.00. Daar mee is voor mij de kous af. En de eerlijkheid gebied mij er bij te vermelden dat ik geen eten meer bij Domino,s zal bestellen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geennamen