Klacht: Waardeloze service, geef mij mijn product !!

op 28 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

tv besteld bij media markt, en dynalogic zou bezorgen + service.. Ik krijg geen enkele info, geen track n trace, geen emails, geen order nummer, helemaal niks… en wanneer je belt en een half uur telkens in de wacht staat, hebben ze ook geen enkele info voor je, word gezegd dat ze contact opnemen, doen dat vervolgens nooit, en hangen in je oor op.. waardeloze service…. ! ik wil gewoon mijn tv…

wanneer mijn tv is bezorgd + service zoals ik voor heb betaald

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 juni 2016 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Boon,

Uit controle van de gegevens is gebleken dat uw order bij ons werd aangemeld door uw leverancier.

Bij de ordersoort welke zij hebben gekozen, worden geen automatische e-mails en/of SMS-en naar de eindgebruiker verstuurd. Dit is dan ook de reden dat er geen Track&Trace beschikbaar was.

Ik zie dat mijn collega’s van de klantenservice contact met u hebben opgenomen om de afspraak inclusief ‘installatie service’ voor u in te plannen. Deze afspraak is gisteren dan ook succesvol verlopen.

Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en verder wil ik u nog een heel
prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door CBJones