Klacht: Waardeloze service Dynafix

op 12 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Samsung Galaxy S6 edge vertoond bootloop en uitvallen bij normaal gebruik , Toestel is tot heden 3x verzonden voor reparatie en telkens teruggekeerd met een software update. Probleem is steeds gebleven.

Nu is de Toestel voor de 4x keer verzonden, nog steeds wachtend !

Ik wil dat mijn toestel word hersteld of een nieuw toestel indien dynafix deze niet kan herstellen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw toestel na terugkomst opnieuw klachten vertoont. Zowel tijdens de tests bij de monteur als bij de door de fabrikant voorgeschreven eindcontrole hebben wij geconstateerd dat uw toestel volledig naar behoren functioneerde. Dat zou betekenen dat de problemen met uw toestel een andere oorzaak hebben, met deze reden willen wij u de volgende vragen stellen: Maakt u gebruik van een geheugenkaartje in uw toestel? Zo ja, zou u het toestel terug kunnen zetten en tijdelijk testen zonder geheugenkaartje? Mochten hiermee de klachten wegblijven willen wij u aanraden alle foto’s en bestanden van uw kaartje af te halen om het kaartje daarna te formatteren. Bent u om deze klachten te verhelpen al eens voorzien van een nieuwe simkaart? Mocht u al een tijd geen nieuwe simkaart gehad hebben willen wij u vragen een nieuwe simkaart aan te vragen bij de provider, dit zou de klachten wellicht kunnen verhelpen. Heeft u bij ontvangst direct de backup op uw toestel teruggezet? Kan u deze vraag met een ja beantwoorden willen wij u verzoeken het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zet om te beginnen alleen de basisbenodigdheden terug op uw toestel. De telefoonnummers, Facebook en Whatsapp. Zet de andere applicaties in groepjes van maximaal 4 terug op uw toestel en neem tussen het installeren van de applicaties minstens 24 uur de tijd om uw toestel te testen. Wij stellen u deze vragen omdat dit natuurlijk zaken zijn die wij als reparatiedienst niet kunnen controleren echter zou dit wel de reden kunnen zijn dat het toestel werkend onze dienst verlaat en direct bij het in gebruik nemen weer klachten vertoont. Mochten bovenstaande tips geen resultaat boeken willen wij u vragen uw toestel opnieuw aan te melden voor reparatie. Wij zullen het toestel nogmaals voor u controleren en zullen hierbij ook rekening houden met het gegeven dat uw toestel eerder bij ons binnen is geweest. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Ekrem Ayvaz

1 jaar geleden - Deze toestel is inmiddels al terug bij Dynafix " iRMAGENK13897118 " Gelieve een definitieve oplossing te zoeken !!! Nieuw Toestel ?? Dit is de 4x keer dat het toestel bij jullie is !!! Toestel is een S6 egde , deze heeft geen geheugen kaartje !!! Toestel is altijd na terugkomst als een nieuw toestel geconfigureerd dus er is nooit een back-up teruggezet !! Heeft niets te maken met de SIM kaart !!!

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij hebben het toestel nogmaals nagekeken. De klacht is niet gevonden maar wij hebben wel uit voorzorg het moederbord vernieuwd. Heeft u het toestel inmiddels opgehaald bij de winkel en werkt deze naar behoren? Graag vernemen wij van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:32 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ekrem Ayvaz