Klacht: Waardeloze service!

op 27 mei 2021 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Voor veel geld vloer besteld voor nieuwbouwhuis. Op basis van de bouwtekeningen prijs afgesproken. Datum afgesproken voor nameten (kon maar op 1 moment ivm bouwterrein). Komen ze gewoon zonder tegenbericht niet opdagen. Na veel gedoe een tweede kijk moment geregeld. Deze keer zijn ze wel geweest. Een dag daarna krijg ik ineens een nieuwe opdrachtbevestiging. Hebben ze gewoon even zonder overleg de prijs met ruim 300 euro verhoogd. Gebeld voor uitleg: ze hadden bij de eerste keer een rekenfoutje gemaakt…. Op de dag dat de vloer gelegd zou worden wordt er om 10:30 gebeld dat ze toch niet komen en dat er maar even een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan aangezien de verhuiswagen al gepland stond en de sleutel van de oude woning op tijd ingeleverd moest worden. Uiteindelijk zijn ze gelukkig toch nog die dag gekomen. Helaas kon het niet af gemaakt worden. Blijkbaar hadden ze nog een rekenfoutje gemaakt want er waren niet genoeg plinten. Weer bellen. De plinten moesten bijbesteld worden en dat kon wel twee weken duren, terwijl de verhuizing binnen een week was. Toen boos werd en ik aangaf dat de verhuizing al binnen een week was kon het ineens wel (blijkbaar is de levertijd van de plinten korter als je boos wordt). 1 dag voor de verhuizing zouden ze de plinten erop komen zetten. Helaas is er op die dag ook niemand komen opdagen. Dit keer zelfs geen telefoontje dat het niet door ging. Weer gebeld met Carpetright. Dit keer een vage smoes dat er iemand ziek was. Dat kan natuurlijk gebeuren maar zonder te melden gewoon niet komen opdagen vind ik niet kunnen. Ik vermoed ook dat het allemaal smoezen zijn. Net zoals twee weken levertijd op de plinten. Het zijn gewoon standaard witte plinten waar er bij iedere bouwmarkt hele stapels van liggen…..En dan bij Carpetright twee weken levertijd? Kortom, een wijze raad, bestel je vloer NOOIT bij Carpetright. De afspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen. Smoes na smoes wordt je aan het lijntje gehouden.

Wanneer mijn vloer op de afgesproken tijd afgemaakt wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ed1944