Klacht: waardeloze service

maaikedg op 15 oktober 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb twee pogingen gewaagd bij de UPS om een document te laten bezorgen in Amerika. Bij poging 1 heb ik nooit een label ontvangen maar wel betaald en heb hier vervolgens achteraan moeten mailen/bellen om mijn geld terug te krijgen. Vervolgens ben ik naar het UPS punt zelf gereden in Utrecht om het pakket persoonlijk af te geven en ervoor te zorgen dat het ditmaal wel goed zou gaan. De persoon bij de UPS Utrecht heeft pakket aangemaakt en mij verteld dat de sms die ik zou ontvangen de tracking code geeft etc. Deze sms bleek helemaal niets van een tracking code te hebben. Ik heb weer contact met de UPS gezocht en daar werd aangegeven dat ze niks konden doen, ondanks dat ik allemaal andere gegevens kon aanleveren. Ook gaven zij aan mij niet in contact te willen brengen met Utrecht en ik dus in feite zelf in de auto moet stappen terug naar Utrecht om een tracking code te achterhalen! Dit terwijl zij een fout hebben begaan. Het is 2020 en er is dus kennelijk geen enkele manier om dit makkelijk te achterhalen?? Bizar!

Als ik de tracking code ontvang op basis van andere gegevens die ik heb (datum/tijd pakket afgave, transactienummer, kassabon nr etc.).

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij verzoeken u alle gegevens die u heeft tezamen met het volledige adres waar het pakket naartoe gestuurd is, te sturen naar [email protected] . Zodra wij de gegevens binnen hebben zullen wij e.e.a. gaan uitzoeken en u verder informeren. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 oktober 2020 om 12:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door maaikedg