Mijn Klacht:
Ik heb twee pogingen gewaagd bij de UPS om een document te laten bezorgen in Amerika. Bij poging 1 heb ik nooit een label ontvangen maar wel betaald en heb hier vervolgens achteraan moeten mailen/bellen om mijn geld terug te krijgen. Vervolgens ben ik naar het UPS punt zelf gereden in Utrecht om het pakket persoonlijk af te geven en ervoor te zorgen dat het ditmaal wel goed zou gaan. De persoon bij de UPS Utrecht heeft pakket aangemaakt en mij verteld dat de sms die ik zou ontvangen de tracking code geeft etc. Deze sms bleek helemaal niets van een tracking code te hebben. Ik heb weer contact met de UPS gezocht en daar werd aangegeven dat ze niks konden doen, ondanks dat ik allemaal andere gegevens kon aanleveren. Ook gaven zij aan mij niet in contact te willen brengen met Utrecht en ik dus in feite zelf in de auto moet stappen terug naar Utrecht om een tracking code te achterhalen! Dit terwijl zij een fout hebben begaan. Het is 2020 en er is dus kennelijk geen enkele manier om dit makkelijk te achterhalen?? Bizar!
Gewenste Oplossing:
Als ik de tracking code ontvang op basis van andere gegevens die ik heb (datum/tijd pakket afgave, transactienummer, kassabon nr etc.).
