Klacht: Waardeloze klantenservice

op 29 mei 2021 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Ik ben inmiddels al 4 weken bezig met het ontvangen van een geannuleerde transactie.

Als je naar de klantenservice belt moet je eerst 10 minuten een keuze menu doorlopen om iemand aan de lijn te krijgen. Als je eindelijk iemand aan de lijn hebt wordt je respectloos en heel arrogant te woord gestaan alsof je een of andere achterlijke debiel bent en wordt je simpelweg van het kastje naar de muur gestuurd.

10 keer in totaal gebeld, 10 keer iets anders te horen gekregen. Vandaag voor de 11e keer op rij gebeld en weer krijg ik een afwijkend. Pas als je dreigt aangifte te gaan doen, willen ze met je in oplossingen meedenken.

Kortom bespaar jezelf de schande en maak geen gebruik van dit waardeloze bedrijf.

Als men doet wat die zegt en zegt wat die doet. Ik vind het niet kunnen dat je je klanten glashard voorliegt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GebruikGeenWU