Mijn Klacht:
Ik heb bij Babypark te Gouda een nieuwe Quinny buggy gekocht en gelijk ook een adapter voor de kid sit (meerijdplankje) die ik hier eerder al heb gekocht.
De volgende dag wilde ik de adapter monteren en kwam tot de conclusie dat er een onderdeel miste.
Ik heb de dag erna gebeld om dit te melden en ik zou het onderdeel toegestuurd krijgen van de leverancier.
Dagen later kwam er eindelijk een pakje van de leverancier binnen, maar met het verkeerde onderdeel!
Opnieuw gebeld met Babypark en het probleem opnieuw uitgelegd.
De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel niet los leverbaar is en ik een hele nieuwe set nodig heb.
Ik moest hiervoor de week erna maar langs gaan bij de winkel. Ik woon zelf niet in Gouda en ben een alleenstaande moeder van 2 kleintjes zonder auto, dus dit is geen doen, aangezien de babypark ook niet bereikbaar is met het ov en ik niet van plan was om weer een uur te lopen (half uur heen en ook weer terug naar het station).
Hiervoor hadden zij wel “begrip”, dus ik mocht OP EIGEN KOSTEN!! het gebrekkige setje opsturen en dan zouden zij mij een nieuw setje opsturen op hun kosten.
Hier was ik het niet mee eens, ik ben niet van plan om nog eens 6,75 uit te geven omdat zij mij een gebrekkig product hebben geleverd!
Ik kon mijn vader de volgende dag langs laten gaan bij de winkel, maar dat mocht niet van de mevrouw aan de telefoon, want er mocht niet een setje uit de winkel meegegeven worden.
Ik neem hier geen genoegen mee en heb nu dus pech.
Gewenste Oplossing:
Verzending van het gebrekkige setje en het nieuwe setje beide op kosten van Babypark!