Klacht: Waardeloze diensten en service

op 04 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al een klacht ingediend bij Tele2. Veelal contact gehad. De enige oplossing die ze aandragen is contract verhogen. Als we tv kijken werkt het internet niet en vise versa.

Uberhaupt werkt tv vaak niet. Opnames zijn niet te kijken vanwege schokkend beeld en geluid. Wifi werkt ook nu simpelweg niet dus we zitten constant op data.

Al 3 mensen gesproken van Tele2. Tja meneer dan moet u toch echt meer betalen. Betaal al €40 per maand, is dat dan niet genoeg!?

Zou toch voldoende moeten zijn om in ell geval tv te kunnen kijken en te internetten.

Anders kan ik net zo goed niets betalen.

Belabberd! Wil zsm overstappen maar kan nog niet. We moeten wachten op de klachtenafdeling en dit kan tot 30 dagen duren.

We blijven betalen? En we krijgen slechts troep terug? Gooi het geld nog liever in de wc!

Geld terug van de maanden juli en augustus. Ook de aansluitkosten. Het hele spul wil ik terugsturen. Per direct over kunnen stappen zonder boetes.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RGJJansen