Klacht: waardeloze communicatie, service en afhandeling

op 24 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Waardeloze communicatie, bijna een uur in de wacht (elke keer dat ik belde) bij een peperduur 0900 nummer, niet meedenken, geen begrip, geen inhoudelijke reactie op mijn mail terug krijgen.
Als verassing mag ik nog even €82,30 rembourskosten direct bij de koerier betalen om mijn 5 maanden ‘vermiste’ (toen gloednieuwe) laptop terug te krijgen.
Na aflevering laptop blijkt er een kras op de klep te zitten en de sleeve heeft een winkelhaak.

Inhoudelijk ingaan op mijn mail heeft inmiddels geen zin meer. Net als het ongedaan maken van de 2e laptop die ik heb moeten aanschaffen voor mijn werk omdat deze 5 maanden bij jullie heeft gelegen.
Tegemoetkoming in de gemaakte telefoonkosten door de zeer lange wachttijd zou welkom zijn. En ik zou ook blij zijn als de kras 'verdwijnt' en ik weer een hele sleeve heb.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:16 geantwoord

Geachte klant,

We hebben inmiddels gesproken via Facebook en ik sta ook klaar om uw klacht via die weg met u op te pakken. Ik hoop via Facebook van u te vernemen zodat wij samen verder kunnen met het behandelen van de klacht.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

Of ik mijn laptop weer 'even' terug wil sturen zodat jullie de schade kunnen herstellen? En dat nadat ik hem eindelijk na 5 maanden weer terug heb? Belachelijk. En daarmee houdt blijkbaar ook de communicatie op ... Omdat ik niet mee ga in de oplossing ...
Waardeloos bedrijf ...

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce000001