Klacht: Waardeloze chauffeurs die niet kunnen klok lezen.

op 04 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De chauffeur komt aangereden, ziet mij een sprintje trekken naar de bus stopt dan zogenaamd en rijdt dan gewoon door. Dit is namelijk niet de eerste keer dat de bus gewoon doorrijdt ook al is die te vroeg. Bus 350 richting maastricht is waar dit keer op keer gebeurd. Tijdstip 17:22 Of ze zijn grandioos te laat of veel ste vroeg, maar op tijd komen ho maar… Vraag me af waarom er tijden op de borden staan zodat de chauffeurs zich er toch niet aan houden. Gewoon waardeloze werknemers die niet eens kunnen klok lezen.

Als die waardeloze chauffeurs eens op tijd kunnen komen , en ook zouden stoppen als je iemand aan ziet komen sprinten en het is nog 15 meter naar de bushalte en dan gewoon ijskoud doorrijden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Klachtarriva350, Wat balen dat je lijn 350 hebt gemist. Bij welke halte wilde je in de bus stappen? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Klachtarriva350

5 maanden geleden - 350 richting Maastricht, halte : Nijswiller.

Arriva

Heeft op 10 februari 2018 om 20:50 geantwoord

Beste Klachtarriva 350,

Bedankt voor de aanvullende info. Ik ga je klacht samen met deze ritgegevens doorsturen naar de desbetreffende regio zodat ze dit daar verder kunnen uitzoeken en intern kunnen bespreken. Onze excuses voor het ongemak en de opgelopen vertraging. Ik hoop dat je snel verbetering merkt.

^Jimmy
Webcareteam Arriva