Klacht: Waardeloze bezorgdienst zonder enige service

op 04 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag 1.Ze zouden vandaag een pakket van MediaMarkt komen bezorgen, vanmiddag om 14:00 ontvang je eindelijk een bericht dat ze pas tussen 19:00 en 22:00 komen, om 17:15 een email dat er iets mis gegaan (dat was volgensmij in de ochtend al duidelijk) en 17:30 een mail dat ze niet meer op komen dagen. Maak maar een nieuwe afspraak zodat je weer tussen 8:00 en 22:00 thuis kunt zitten wachten, weer een dag vrij nemen ? En als je contact met ze opneemt over het feit of ze misschien iets meer kunnen vertellen over een eventuele bezorgtijd mag je 45 eurocent per minuut afrekenen en gezien de mededelingen van het bandje en de menu keuze wordt er ook nog alles aangedaan om het gesprek zo lang mogelijk te maken. MediaMarkt maakt zich belachelijk om met dit soort bedrijven in zee te gaan.
Dag 2. Nadat ik zelf de site in de ochtend raadpleeg, zie ik dat ze zonder enig bericht van hun kant de bezorging voor deze dag ook weer gecancelled hebben. Dus maar weer bellen met Dynalogic maar na weer meerdere euros verspilt te hebben wordt het weer duidelijk dat gewoon pech heb, er wordt niet eens geprobeerd om een oploissing te vinden, je moet maar geduld hebben. Dan ook maar even met MediaMarkt contact opgenomen, ook deze reageerd of dit heel normaal is. Omdat ik niet niet een derde dag thuis kan zitten van 8:00 tot 22:00 neem ik maar weer contact op met Dynalogic om de bezorging op een ander andres te laten plaats vinden, krijg ik (na vele minuten a 45 cent) te horen dat ze dat niet aan kunnen passen en dat ik daarvoor contact moet opnemen met MediaMarkt. Dus dan maar weer met MediaMarkt contact opnemen en hopen dat dit de derde dag goed gaat komen. De geweldige Cach Back actie van MediaMarkt heb ik hard nodig om alle gemaakt kosten te kunnen dekken. Leuk zo een slogan van MediaMarkt Ik ben toch niet Gek, volgensmij verwachten ze dat wel van hun klanten.
Dag 3. Zou er iemand op komen dagen ?!
Helaas ook vandaag gaat de bestelling niet komen, het is weer fout gegaan. Dynalogic stond wel voor de deur maar mijn pakket zat er niet bij. Morgen mag ik weer thuis blijven van 8:00 tot 22:00, geweldig bedrijf.
Dag 4. Zou het in 4 dagen gaan lukken ?

Juiste informatie voorziening, werken volgens afspraak, misschien ook enige service bieden aan klanten en bovendien de onkosten vergoeden die gemaakt door deze bezorgings drama.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw van Bommel, Excuses voor al het ongemak! Gelukkig zie ik dat wij vorige week contact hebben gehad via Facebook en dat de levering uiteindelijk gelukt is! De levering heeft uiteindelijk op 7-7-2016 plaats gevonden en u gaf via Facebook aan dat het verder goed is afgehandeld. Ook via deze weg nogmaals onze excuses en ik wens u ene prettige dag toe, Met vriendelijke groet, Kira WeCare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Bommel,

Ook via deze weg nogmaals onze excuses en ik wens u ene prettige dag toe,

Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door j.bommel