Klacht: Waardeloze bedrijf!!!!

op 21 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb twee keer verschillende gsm’s die nog garantie hadden via de verkoper gestuurd. Allebij niet gemaakt met de zelfde redenen, ze doen alles aan om jou niet te helpen, een firma die zonder moeite geld wil verdienen, ik hoop dat de grote gsm merken hun contracten met dynafix schrappen. Dit is echt een waardeloze bedrijf…..!!!!!!!

Als ik niet meer dynafix moet contacteren zal ik tevreden zijn...dus weg met dynafix... profiteerders

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 april 2017 om 15:45 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Fffffffffff