Klacht: Waardeloze bank en klantenservice

op 12 maart 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

De klacht
In juli 2019 kochten wij een bank bij jysk hoogezand. Helaas begon de stof binnen enkele maanden te pluizen. Wij kregen een nieuwe bank aangehouden. Nu nog geen drie maand verder begint de stof van de bank te scheuren.

Wederom dienen wij een klacht in. Er zou worden gebeld maar helaas hoorden wij niks. Nu wederom erachteraan gegaan, krijgen wij een simpele mail terug waarin staat de klacht is afgewezen. Omdat we de bank onjuist zouden gebruiken. HOE DAN?

Een bank waarvan je al weet dat de stof van belachelijk slechte kwaliteit is. Waarvan je al meerdere klachten hebt gehad. Wij komen nu ook terug met wéér een klacht en dan hebben we onze bank verkeerd gebruikt?

De stof wordt slap. De stof scheurt. Het is een bank van slechte kwaliteit en ik wil ons geld terug.

Wederom wordt onze klacht afgeschoven op ‘dit komt niet door de kwaliteit’ maar door het gebruik van de bank. De bank staat hier serieus 3 maanden in huis, niet eens tegen een muur, niks. De stof lubbert, de stof scheurt. We zitten op die bank, hoe kan dit in godsnaam kapot gaan?

Geld terug!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wewillenonsgeldterug