Klacht: Waardeloze afhandeling klacht elektrisch plissé gordijn

op 08 juni 2018 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

In februari bij carpetright Beek Limburg gordijnen en elektrisch plissé gordijn gekocht.
Onze klacht betreft het elektrisch bedienbaar plissé gordijn van ruim 800 euro.

Vanaf februari 6 weken op moeten wachten ipv van de toegezegde 15 werkdagen maar oke dat kan.
4 april stoffeerder kwam plissé ophangen, hij kon afstandsbediening niet koppelen en plissé hing helemaal scheef. Plissé ging dus terug.
Wat bleek er zat niet eens een motor in..! Zou met spoed behandeld worden en binnen 3 weken nieuwe plissé komen.
Na enkele keren telefonisch contact opgenomen te hebben met carpetright kwam er een nieuw plissé gordijn na 5 weken.

30 mei, stoffeerder komt nieuwe plissé opgehangen, hing bovenin wéér scheef, trekt aan een kant niet helemaal op.
Zou zo spoedig mogelijk verholpen worden, maar ik hoorde verder niks meer.

Donderdag 31 mei, persoonlijk terug naar carpetright om beklag te doen.
De regio manager was toevallig aanwezig en we spraken af dat het binnen 2 weken (15 juni ) opgelost zou worden, anders brengen we persoonlijke plissé terug en gaan niet eerder de zaak uit voor we het geld terug hebben.

Zou zéker binnen 2 weken (15 juni) opgelost zijn werd ons verzekerd.

Vertegenwoordiger zou vorige week vrijdag of afgelopen maandag contact met ons opnemen want vertegenwoordiger zou het ter plekke komen verhelpen.

Conclusie, er is vandaag vrijdag 8 juni al 1 week verstreken van de 2 weken die we afgesproken hadden en nog steeds niks vernomen, ik hoor nooit wat van carpetright beek, niks van de vertegenwoordiger, moet overal zelf achteraan bellen.

De stoom komt ons onderhand uit de oren, dit speelt nu al vanaf februari

Binnen de afgesproken datum verhelpen anders geld retour.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stoom uit de oren