Klacht: Waardelose Service

op 20 januari 2014 over V&D in de categorie Warenhuizen

Inmiddels alweer zeven weken gelden mijn Horloge ter reparatie terug gebracht ik heb al meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de zogenaamde klantenservice maar op e-mails word niet gereageerd en bij het telefoonnummer krijg ik standaard het antwoord apparaat met de smoes we zijn vanmiddag niet bereikbaar wegens inventarisatie(en dit al drie keer). Als ik een nieuwe auto laat bouwen duurt het nog minder lang. Wat ook belachelijk is dat ze de horloge eerst twee weken ter onderzoek bij hun hebben gehouden terwijl meteen duidelijk was dat hun het probleem niet konden verhelpen. Misschien dat dit een smerige truc is om mensen aan te zetten om weer een horloge te kopen bij hun? Ik vind het in ieder geval te gek voor woorden. En ik stoor me er iedere dag meerdere keren aan om zonder horloge rond te moeten lopen. Het zou sowieso niet moeten kunnen dat een meer dan 200 euro kostende horloge het zo snel begeeft. Een ding weet ik zeker ik koop nooit niks meer bij V&D.

Mijn horloge gerepareerd terug en verlenging garantie, of geld terug plus extra vergoeding.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door V&D in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat V&D een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

V&D

Heeft op 28 januari 2014 om 15:54 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door T2o