Klacht: WAARDELOOS ZOOITJE.

op 09 juni 2016 over Hema verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al jaren een rechtsbijstandsverzekering bij de Hema. Heb op 1 juni 2016 contact opgenomen voor juridische bijstand.. De Hema streeft er naar om binnen twee werkdagen te reageren. IK heb al diverse mailtjes verzonden en tot op dit moment nog steeds met niemand contact gehad. Lijkt er op of ik nog een rechtsbijstandsverzekering moet afsluiten om de Hema in actie te laten komen. WAT EEN ZOOITJE. ECHT HEMA. Stelletje zakkenvullers. Wel de premie jarenlang op tijd incasseren.
WAT EEN ZOOITJE. ECHT HEMA.

Gewenste Oplossing:

Nakomen verzekering. Genoegdoening. Men incasseert wel de maandelijkse premie al jaren op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hema verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AntonausAlverna