Klacht: Waardeloos product

op 11 juli 2012 over Europub Amsterdam in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een binnelokkertje van Europub en het bestellen van 2 bier werden wij teleurgesteld door het ontvangen van 2 lauwe bavaria en het personeel wat overigens onverzorgd was dat ons niet te woord wilde staan, toen besloten het pand te verlaten en dus vragend naar de rekening wat ongeveer 10 minuten duurde en dat terwijl er 5 gasten in het Cafe aanwezig waren moesten wij 8 euro betalen voor 2 lauwe bavaria! Dat jullie naam aan dit soort zaken gekoppeld is moet ook voor jullie een groot probleem zijn. Wij zijn van plan tros radar in te lichten en opgelicht! Dit pikken wij niet! Een ander Cafe 10 meter verder op betaalde we 2 euro voor een koud glas Heineken!

Gewenste Oplossing:

Vanzelfsprekend verwachten wij een terugstorting van de weggegooide 8 euro

Alle klachten die gemeld zijn door Basvangeenen