Klacht: Waardeloos orderproces

op 10 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik ben klant van Zara, heb daar ook een account. Heb onlangs een online bestelling gedaan tgv €225.
Bestelling komt in 2 delen, prima keurig doorgegeven. Levering 5-10 september. Track tracecode gekregen en afwachten maar….. Onderbuik zegt me dat het mis gaat. Ik bel Zara, klopt mevrouw ik zie dat uw huisnummer op het pakket ontbreekt?!?!?! Ik pas het gelijk aan dan zal het max 5 werkdagen duren en dan komt pakket bij u thuis. Onacceptabel voor mij, het is nl voor een begrafenis as vrijdagochtend….. Het geboden alternatief – neem even contact op met Postnl dan kun je het daar misschien zelf ophalen.
Postnl gebeld met mevrouw Bharti en die vertelde mij dat het pakket retour Zwolle is gegaan omdat alle adresgegevens ontbraken op het pakket. Zij gaf aan dat als Zara klantenservice contact opneemt mst de zakelijke afdeling van Post Nl dat het oakket vandaag danwel uiterlijk morgen geleverd kan worden. Opnieuw Zara gebeld met mevr Romee, die gaf aan dat ik niets kon doen. Zara heeft de mail aan postbl verzonden en ze weet niets van bellen met postbl om dit te bespoedigen. Gevraagd om haar manager, die mocht ik niet aan de lijn. Als ik een klacht heb dat ik die met een email mag sturen naar Zara.

Als ik vandaag of morgen alsnog mijn pakket geleverd krijg cf afspraak.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hopeloos 2.0