Klacht: Waardeloos laptop!!!

op 09 september 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Op 6 februari 2016 heb ik een macbook pro gekocht ter waarde van 3800 euro (best uitgerust model). Een enorm teleurstellende aankoop!! De dag van aankoop kwam de medewerker in de winkel met een doos dat al open was, (de laptop was niet geseald) ik dacht dat het kwam omdat ik de best uitgerust model’ had gekocht. Vandaag begrepen dat het absoluut niet kan en dat de laptop altijd geseald en gesloten naar de consument hoort te komen!!

Vanaf aankoop datum werkte de laptop al anders in vergelijking met de 2 laptops de ik eerder had gebruikt. De eerste jaar veel problemen met de laptop gehad en uiteindelijk was het binnen een jaar stuk en moest ingeleverd worden voor reparatie.. Na de reperatie bleven de problemen voortdoen en moest de laptop in korte tijd WEER ingeleverd worden voor een reperatie.

Na de 2e reperatie werkte de laptop korte tijd oke, maar absoluut niet de kwaliteit die je verwacht voor de prijs!
Na het afstuderen gebruik ik de laptop veel minder ondaks dat werkt de laptop al maanden enorm slecht! Omdat ik de procedures voor het repareren en de wachttijden zat ben heb ik het contact opnemen met apple uitgesteld….. De laptop valt zomaar uit en duurt enkele minuten tot een half uur tot de laptop aan gaat! Loopt enorm vaak vast etc. etc. etc.

Waardeloos laptop!!! Absoluut niet de kwaliteit die men verwacht van Apple en al helemaal niet voor de prijs!!!!!!!.. Elke keer als ik contact opneem met apple of een afspraak heb bij de genius bar lijkt het alsof ik ondervragen wordt en de schuld bij mij ligt! Ik gebruik al langer dan 10 jaar producten van apple.. Bij mijn andere 2 laptops heb ik geen problemen gehad nauwelijks tot nooit contact opgenomen met apple! Maar de ‘best uitgerust model’ ?! TROEP!! En ik ben klaar met slachtoffer spelen en al helemaal met de reperaties!

Ik wil een nieuwe laptop GESEALD in verpakking!! Of een vergoeding!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RDBA