Klacht: Waardeloos huisje en de dag zelf worden we gebeld tot we de vis activiteit wat we geboekt hadden eigenlijk niet konden uitvoeren

op 21 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vrijdag 18-6-2021 zouden we komen vissen op het park de huttenheugte. We worden 1,5 uur voor aankomst gebeld door centerparcs de huttenheugte tot het visargement niet konden uitvoeren omdat door het hele visvijver wier zat. We hadden ook een boot gehuurd hiervan krijgen we het geld van de boot wel terug. Maar waarvoor we kwamen hebben we niet kunnen doen. En het huisje was ook waardeloos. Heel vies en oud. We vinden het niet normaal tot we het de dag van aankomst te horen krijgen tot het eigenlijk niet mogelijk is. Terwijl we al onderweg waren naar centerparcs en er 3,5 uur voor hebben moeten rijden. Als we het eerder wisten waren we niet gekomen.

Het zal heel netjes zijn tot we een vergoeding krijgen. Want waar we voor kwamen hebben we niet kunnen doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberleykruts1990