Klacht: Waardeloos bedrijf

op 25 april 2017 over Bovag in de categorie Verzekering

Op de site van Bovag staat te lezen: BOVAG is een keurmerk voor de klanten van deze bedrijven. De BOVAG-leden zorgen dat BOVAG-klanten zorgeloos kunnen genieten van hun mobiliteit. En die mobiliteit kan allerlei vormen hebben natuurlijk. Van fiets tot caravan en van auto tot scooter.Jammer echter dat je als klant HE-LE-MAAL niets hebt aan Bovag !!! Ik had een klacht over een bij Bovag aangesloten autobedrijf….en het enige dat ik te horen kreeg was: \”hopelijk kunt U in de toekomst meer geld uitgeven aan een auto,zodat U Bovag garantie kunt kopen \”.????!!! Nu heb ik een occasion gekocht van mijn zuur gespaarde geld, met een nieuwe apk die er nooit op gegeven had mogen worden..en een hele lijst aan verborgen gebreken…en ik heb gewoon pech !! Bovag is dus gewoon een keurmerk die bedrijven kunnen kopen en daarmee kunnen adverteren (zodat klanten als ik daar intrappen en denken bij een goed bedrijf een occasion te kopen),maar als koper heb je er dus nogmaals GEEN BAL aan !! je wordt gewoon opgelicht !! En Bovag laat dit gewoon toe !!( Had ik maar meer geld moeten hebben).Willens en wetens !! BAH….

Eerlijkheid en openheid naar kopers !! Controle van bij Bovag aangesloten autobedrijven !!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bovag

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bovag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manicia