Klacht: WAARDELOOS

op 04 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben van KPN overgestapt naar UPC, Bij KPN werkte de interactive tv niet
fout in de software, daar waren ze van op de hoogte, sturen mij toch doodleuk het pakket toe.
Naar UPC alles in een internet 50mb tv en bellen,
internet haalt beslist geen 50mb, de mediabox schakelde uit zich zelf uit, daar heb ik inmiddels een nieuwe voor ontvangen, eerst maar kijken wat dat wordt.
Bellen van het begin af aan 19-04-2012 problemen, als ik gebeld wordt, hoor ik niets, als ik zelf bel valt het gesprek steeds weg.
al diverse malen klantenservice gebeld, probleem is bekend, er wordt aan gewerkt., steeds het zelfde antwoord maar nog steeds niet opgelost.
Het liefst wil ik alles weer opzeggen, maar waar moet je dan naar toe, het is overal wat.

Gewenste Oplossing:

Ik heb 2 juli gebeld over de defecte mediabox, 3 juli had ik een andere in huis, ik juich niet te vroeg, eerst maar kijken of deze wel goed is.
maar dat was tenminste wel een snelle actie van UPC

Alle klachten die gemeld zijn door jopieslim