Klacht: Waardeloos!

svandeelen op 14 september 2021 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Zoals al vaker door anderen aangegeven: ineens ontvang ik een brief waarin staat dat ik al twee herinneringen heb ontvangen. Of ik even meer dan 20 euro aan administratiekosten wil betalen. Geen factuur, geen eerste herinnering of tweede herinnering gezien. Riekt naar pure afzetterij dit!

Ik heb netjes mijn rekening van Decathlon betaald, zodra ik de brief per post kreeg. Het is erg gemakkelijk om te beweren dat er facturen en herinneringen zijn gestuurd, terwijl ik niks ontvangen heb, ook niet in de junk mail. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Ze moeten hun eigen systeem eens wat beter onder de loep houden en sowieso mensen eerst even bellen om te vragen of ze de rekening of herinnering überhaupt ontvangen hebben. Dat is wel zo klantvriendelijk. En deze belachelijke administratiekosten van meer dan 20 euro kwijtschelden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 17 september 2021 om 17:21 geantwoord

Beste,

Vervelend dat het zo gelopen is. Echter zie ik dat het inmiddels is opgelost is nadat je contact met ons hebt gehad via [email protected]

Een fijn weekend toegewenst.
Silko

Alle klachten die gemeld zijn door svandeelen