Klacht: Waardeloos

op 15 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Dik jaar internet via Ziggo en helft van de tijd waardeloos internet en service. Bij afsluiten van het contract een oude modem ontvangen, hier zijn we naar +/- 6 maanden achter gekomen, wanneer Ziggo zelf dit bevestigde als oorzaak van slecht internet. Nieuwe modem ontvangen en na 2/3 maanden weer slecht internet/wifi signaal. Nu al 1 maand alleen internet op de laptop via een kabel. Ziggo beweert dat ze internet verkopen en geen wifi, waarbij ze blijven proberen om een extra WIFI punt te verkopen a EUR 60 per maand, EXTRA! Dus wil je graag wifi in een 100m2 appartement dan ben je EUR110,- per maand kwijt. Monteur komt nu langs, heeft wel 2 weken wachttijd.

Wanneer we normaal wifi verbinding hebben en we niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Uiteraard verwacht ik een redelijke tegemoetkoming aangezien we blijven doorbetalen voor een service die we niet ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ziggo gebruiker