Klacht: Waardeloos!

op 01 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Paar ıdg geleden constateerde ik dat er roest zat in mijn waterreservoir op het moment dat ik de vlotter eruit trok schrok ik enorm. Het magneetje zat vol roest en de vlotter is zodanig aangebrand dat je daar misselijk van wordt. Metten gebeld met de klantenservice van Philips om de klacht te melden. Kreeg een zeer vriendelijke jongeman aan de lijn die praktisch beloofde mij een nw waterreservoir te sturen nadat ik foto’s zou sturen vd schade. Enfin fotos verstuurd. Krijg ik de volgende dag een waardeloos mailtje terug met daarin vermeld dat de roestvorming eerder al eens is onderzocht en dat het geen gezondheidsrisico’s heeft. Pardon? Dus ze beweren in weze dat “Philips-roest” niet schadelijk is voor de gezondheid… Dit is toch belachelijk… Ik drink dus al jaren roestkoffie en Philps komt mij niet eens tegemoet door MINSTENS de watertank te vervangen!!

Ik wil een vouchercode of dergelijk waardoor ik MINSTENS kosteloos een nw watertank kan ontvanen of zelfs een nw apparaat!!!! Want nu heb ik al dagen stress. Dit is toch niet mijn fout?!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hicrankc