Klacht: waardebon

Liro op 16 februari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 mei 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste Sylvia, Volgens ons systeem is het probleem inmiddels opgelost. De voucher staat op verzilverd en is dan ook gebruikt. We wensen u veel plezier met uw aankoop en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Groupon Customer...

Bedrijf Groupon
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 16 februari 2013

Een klant heeft een waardebon van 12 euro aangeschaft via Groupon, die gebruikt kon worden voor een besteding van 35 euro bij Hunkemöller. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb een bon gekocht voor 12 euro waarvoor ik bij hunkemuller voor 35 euro kon besteden.

Gewenste Oplossing:

De bon is nooit geleverd, ik zou hem alsnog willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 08 mei 2013 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sylvia,

Volgens ons systeem is het probleem inmiddels opgelost. De voucher staat op verzilverd en is dan ook gebruikt. We wensen u veel plezier met uw aankoop en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM