Klacht: Waarde vervallen kadobon

op 30 januari 2014 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat mijn kadobon zowel op de enveloppe als op de bon zelf stickers heeft van DA en Mooi wordt mijn bon niet geaccepteerd door de DA drogist op het Moleneindplein in Vught. De zeker vriendelijke verkoopster vertelde over faillissement van ‘d Ochelle. Mijn bon is gekocht in de DA tijd anders zaten er geen stikkers over het d’ Ochelle logo.
Ik vind dat ik benadeeld word door DA en ook degene die de bon kocht bij deze zaak.

Gewenste Oplossing:

De oplossing is dat ik gewoon de bon naar waarde kan besteden bij een DA-zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb DA Drogisterij een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 04 februari 2014 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Indien het geen DA cadeaubon betreft, kunnen wij deze klacht helaas niet oplossen. Op 4-2 de consument een mail gestuurd met meer informatie en een doorverwijzing.

Alle klachten die gemeld zijn door Loesenlars1