Klacht: Waar is ziggo alles in 1 wanneer er problemen zijn?!?!

op 29 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wat als je alles in 1 hebt en er vanuit gaat dat t ook alles in 1 keer functioneert. Alles behalve dat is waar. Geen tegemoetkoming. Bij elk telefoontje een andere medewerker die ook maar telefonisch klanten te woord moet staan en verder geen actie kunnen ondernemen.
Wat als je n alleenstaande ouder bent, kids hebt die wanneer ze uit school komen mama moeten bellen om te laten weten dat ze thuis zijn? Wat sls je n thuiswerkplek hebt waar de internetverbinding het vaker niet dan wel doet? Wat als je op je vaste telefoon thuis gebeld kunt worden of zelf naar buiten moet bellen vanwege je werk?! En de vaste telefoonverbinding werkt niet?! Alles in 1 bij elkaar opgeteld… WAARDELOOS! Monteurafspraak inplannen duurt minimaal 1 week!
Ga zo door ZIGGO om zo met de klachtenafhandeling om te gaan. Bah om er schijtziek van te worden en boeltje alles in 1 bij andere provider af te sluiten. Waar je wel serieus wordt genomen en niet het zoveelste nummertje bent!!!

Daar komen ze nu mee met deze vraag?!
Betalen jullie mijn mobiele kosten vd uitgaande telefoontjes? Betalen jullie de opvangkosten voor de oppasmoeder omdat er buitenshuis op kantoor gewerkt moet worden waar t internet t wel doet ipv thuis wat juist makkelijk was met kids. Alles en en en...
Los elk probleem gelijk op of kom met andere oplossingen. Stuur gelijk een monteur ter plaatse dat scheelt weer n riedel aan klachten. Kom de klant zelf tegemoet verdorie!

Alle klachten die gemeld zijn door Niha