Klacht: Waar is mijn mobiel?

op 05 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn mobiel op 25-05 verstuurd, ze ontvingen hem op 27-05 en op 29-09 werd er een intake gehouden. Hieruit zo blijken dat ik geen oordopjes zou hebben meegeleverd terwijl ik dit wel heb aangegeven. Echter had ik de bijbehorende oordopjes meegeleverd! Op 31-05 werd mijn mobiel daadwerkelijk in behandeling genomen. Op 01-06 waren ze ‘klaar’, wat dus bleek, er was blijkbaar niks met mijn mobiel aan de hand. Dit kan zeker niet waar zijn. Er staat ‘klacht niet geconstateerd’. Ik heb overal gelezen dat dit typisch iets voor hun is en hoogstwaarschijnlijk nog een factuur krijg voor naar het kijken naar mijn mobiel. Maar het is nu ondertussen 05-06 en op 01-06 stond er klaar voor retourzending. Waar blijft mijn mobiel?? Ik heb meerde mails gestuurd en nog steeds geen bericht terug. Het is wel beschamend dat dit zo kan in Nederland.

Wanneer ik mijn mobiel terug heb en een antwoord terugkrijg. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik hem dan terug zonder dat ze er wat aan gedaan hebben en verwachten ze dat ik de onderzoekskosten ga betalen, dit ga ik zeker niet doen!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht it25

4 jaren geleden - Ik heb inmiddels mijn mobiel vandaag ontvangen. Wat ik niet snap is dat ik de bijbehorende oordopjes mee had geleverd en vervolgens er wordt aangegeven dat ik hem niet heb meegeleverd. Overigens heb ik mijn oordopjes ook ontvangen. Mijn rechteroordopje functioneerde niet en ik dacht dit dit ook onder de garantie zou vallen. Is dit niet zo? Toch wel raar dat er wordt aangegeven dat ik die niet heb meegeleverd. Moet wel toegeven dat ik niet had verwacht dat mijn mobiel zou worden gemaakt, wat dus zo is, maar snap dus weer niet waarom er wordt aangegeven dat de klacht niet is geconstateerd. Ben uiteindelijk toch nog wel tevreden, maar heb dus nog mijn vragen over de oordopjes. Hopelijk krijg ik daar nog antwoord op. Het iRMA-nummer: iRMADRPI14709797

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Geachte klant,

Door technische problemen op klacht.nl krijgen wij spijtig genoeg geen (tijdige) meldingen van nieuwe klachten en reacties waardoor wij u niet optimaal van dienst kunnen zijn. We willen u dan ook vragen om uw klacht via de volgende link in te dienen:

Na ontvangst van uw klacht zullen wij ervoor zorgen dat deze zo snel als mogelijk in behandeling genomen zal worden.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door it25