Klacht: Waar is mijn bestelling

op 28 juni 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 25 juni 2017 een bestelling geplaatst met delivery next day nog een 15 euro extra betaald! Bevestiging ontvangen met bezorgdatum 27 Juni 2017. Tot heden niks ontvangen en ik kan ook niks terug vinden op mijn account onder mijn orders! Wel een betaling van 125 euro via ideal betaald. Asos reageerd nergens op!

Gewenste Oplossing:

Alsnog de bestelling deze week ontvangen of geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sezena