Klacht: waar hebben betalingen betrekking op

op 09 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is 2 x hetzelfde bedrag(Euro 80.97) afgeschreven op 07-08-2017 en op 09-08-2017 en er staat niet bij waar deze betalingen betrekking hebben. Ook op 22 -09-2017 bedrag afgeschreven van mijn giro en ik weet niet waarvoor. Het zou wel handig zijn als er bij vermeld wer waar de betalingen betrekking op hebben.

Ik ben pas tevreden als ik weet waar de betalingen betrekking op hadden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 10 oktober 2017 om 08:41 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door angoof