Klacht: WAAR BLIJFT MIJN TELEFOON?!

op 10 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

al een maand aan het wachten op mijn nieuwe telefoon. mijn schade word gezien als gebruikersschade terwijl dit niet het geval is! barst in het scherm door hitte niet mogelijk? daarom ontploft de not s7 en bij de edge s7 kan het wel door hitte?
ook is er niet gemeld in het eerste telefoon gesprek dat het me geld zou gaan kosten. 50 euro onderzoekskosten. geen online rapport geen inzicht van het onderzoek HUH?
iedereen zegt wat anders, er is nergens inzicht over. je moet maar gewoon afwachten. nu al een maand lang! dit kan niet. WAAR BLIJFT MIJN TELEFOON. en waarom kan het niet gelijk met rembours verzonden worden en waarom word de fout van Samsung niet erkend? wachttijd aan de telefoon bedraagt 3 minuten. toch wacht je meer dan 10 min. maar natuurlijk kunnen ze niet zien hoevaak je gebeld hebt. want dan kan je uit gaan rekenen natuurlijk. rare praktijken.

ik eis een passende klantvriendelijke oplossing. Mijn overige beltegoed wil ik teruggestort hebben. voor het loze wachten. 3 minuten is 3... geen 10.

ik verwacht een reactie van wanneer mijn telefoon bij MIJ is.

ik verwacht inzicht te krijgen in dat onderzoek, wat nou 50 euro? hij is niet uit elkaar geweest. iedere snuffert kan zien dat er een kras op zit

ik verwacht snelle reactie. ik gun ze geen anderhalve lakse week om hierop te reageren aangezien ik al een maand wacht en talloze keren gebeld heb. nu is mijn beltegoed op.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij binnenkomst van het toestel op de reparatie afdeling heeft de monteur geconcludeerd dat de barst is veroorzaakt door een val of stoot incident (zoals te zien op de foto's) en niet door hitte. Om deze reden heeft u een prijsopgave ontvangen. U kunt akkoord gaan met de reparatie kosten of het toestel ongerepareerd retour laten komen door betaling van de onderzoekskosten. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht marloesf.

1 maand geleden - En dit is een oplossing/antwoord op mijn vragen omdat? prima als dit geconcludeerd is, waar is het online rapport te vinden? de eerste keer van de prijsopgave was het niet mogelijk te reageren op rembours.. dit was niet aanklikbaar. daarom ook gebeld. de tweede keer dat ik een prijsopgave kreeg moest ik maar aangeven dat ik hem terug wou hebben. Nou, waar blijft mijn telefoon dan en waarom moet dit zo lang duren? U begrijpt vast wel dat dit geen passende reactie/oplossing is. bij deze afwachtende op uw reactie. mvg.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. De reden van de prijsopgave kunt u terugvinden in de prijsopgave zelf. Het toestel is vandaag van de reparatie afdeling naar de logistieke afdeling gegaan en wordt hier verzendklaar gemaakt. U zult het toestel zo snel mogelijk ontvangen. De onderzoekskosten worden in rekening gebracht vanwege het uurloon van de monteur, het logistieke proces, de inspectie, administratie etc. Betreft het verzoek van compensatie in de belkosten, deze zullen wij helaas niet compenseren daar wij op verschillende platformen kosteloos te bereiken zijn. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:34 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door marloesf.