Klacht: Waar blijft mijn pakket

op 19 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de 06 juli verzonden, status laatste sorteer centrum. Kiala reageert nietop de telefoon en vervoerder UPS neemt geen verantwoordelijkheid voor wat zij vervoert.

Gewenste Oplossing:

Als het vanaf verzend dag binnen 5 dagen binnen is. En mocht er iets mis zijn dat de telefoon beantwoord word.
Mijn track en trace nr is 001KED9.
EMAIL: eric.bruyn@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waarblijftmijnboek