Klacht: Waar blijft mijn mp3 stick???

op 20 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik ben al sinds 30 april aan het wachten achter een miniscuul mp3 stickje en ik heb het nog steeds niet binnen?

“”
Uw Recente Geschiedenis:
32gb aap usb flash drive
32gb aap usb flash drive

“”
Ik dacht, het zit wel goed, snelle levering (binnen 48 uur) stond er bij het usb aapje? We zijn vandaag de 7de juni?????

Als ik eindelijk mijn mp3 stick binnen heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 juni 2017 om 17:07 geantwoord

Beste Gregory Demeilliez,

Bedankt om te winkelen bij ons.

Uw pakket is momenteel nog onderweg naar zijn bestemming. Mogen we u er vriendelijk op wijzen dat voor deze bestelling ontraceerbare Postverzending werd gekozen, wat onze goedkoopste verzendingsmethode is. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig. Als alles vlot verloopt en ook afhangend van het postkantoor, worden de pakketten binnen het beloofde verzendingstermijn geleverd, zoals aangegeven op de orderpagina. Echter bij slecht weer of andere onverwachte situaties kan de levering soms langer duren, meeste pakketten worden geleverd binnen de 60 dagen.

Uw bestelling werd verzonden op 2017-04-30, het referentienummer is 42012299454. Deze bestelling zal voor [2017-06-29 geleverd worden, wat de 60 dagen na de verzendingsdatum is.

Verder hoeft u zich geen zorgen te maken, indien het pakket tegen dan nog steeds niet geleverd zou zijn, kan u steeds een nieuw ticket openen, we zullen dit dan grondig nakijken.

Het pakket zal spoedig geleverd worden. Uw geduld en begrip worden door ons zeer gewaardeerd.

Carla
www.miniinthebox.com klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door greego