Klacht: Waar blijft mijn levering

P ascal Dams op 17 februari 2021 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben boxspring gekocht order OBCBEEF/Ba
919.99 euro op 25.01.21.
Nog steeds geen contact mogelijk
Nog steeds geen bevestging
, wel een mail dat ze op mijn vraag van 12.02.21 binnen de 30 dagen gaan reageren

Kan dit echt….

Gewenste Oplossing:

Als het geleverd word
Of onmiddelijk geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 18 februari 2021 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pascal,

Bedankt voor de reactie waarin je doorgeeft nog geen bestelling te hebben ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat je uitkijkt naar de levering.

Wij kijken graag na wat de actuele status is, maar hebben hier het bestelnummer voor nodig.

Wat is het ordernummer of het bestelnummer (GD-)? Dan komen we snel bij je terug met een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Team Groupdeal

Alle klachten die gemeld zijn door P ascal Dams