Klacht: Waar blijft mijn geld?

op 01 september 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op 10 augustus 2 zweefdeurkasten besteld.
Op 12 augustus gebeld dat ze niet geleverd werden ze waren beschadigd. Maar een nieuwe kon niet besteld en geleverd worden. Dus ze moesten het geld aan ons crediteren

Gezien het eea. zouden ze een spoedbetaling ervan maken. Na 9 dagen stond het nog niet op onze rekening. Bleek heel die notitie niet gemaakt te zijn. We moesten maar wachten tot de 25e. Het gels stond er wederom niet op. Ik zou terug gebeld worden. U verwacht het al, ik ben niet terug gebeld. Dinsdag gebeld, blijkt de betaling on hold te staan want er was intern een fout gemaakt, vervelend maar niet ons probleem.

De beste jongen gaf aan, ik meld het bij de teamleider en ik bel u vanmiddag of morgenvroeg.
U voelt hem al aankomen…… Ik ben niet terug gebeld..
Toen is mijn vriend er maar achter aan gegaan. Na 9 telefoontjes, terugbelverzoeken zou ons beloofd zijn dat het geld er gisteren op zou staan. Wederom geen geld. Ik check vandaag onze bankgegevens en nog steeds geen geld.

Het is een schandalige zaak, men beloofd van alles komt niets na!.

Inmiddels leven wij al drie weken tussen onze kledingdozen. Want ja die 500 euro kun je maar 1 keer uitgeven en als dat niet terug gestort wordt is het moeilijk om alsnog de kasten te halen…

Men geeft aan meerdere malen spoedbetalingen uitgezet te hebben. Dat wanneer ik dinsdag niet gebeld zou hebben, had ons geld nog op hold gestaan en had het hele proces nog langer geduurd..

Het is nu maar afwachten of het vandaag binnen komt. Zo niet dan volgen er nog vele telefoontjes met een niet zo vriendelijke stem….

Karwei webshop? NOOIT WEER!!!!!!

Mijn geld terug op ze rekening....

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 19 september 2016 om 10:09 geantwoord

op 31 augustus is het geld overgemaakt aan de klant. Indien niet ontvangen zal de klant met de bank contact moeten opnemen.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door Kimly