Klacht: waar blijft mijn bestelling die ik op 25 mei besteld heb

op 07 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wacht al sinds 25 mei op mijn bestelling wanneer kan ik die verwachten.
het gaat over die mutifunctionele boor ,zaag enz machine.

Gewenste Oplossing:

als mijn bestelling binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 juni 2016 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Tol.

Tommy Teleshopping heeft u telefonisch gecontacteerd, helaas te vergeefs.

Na controle is gebleken dat u bestelling reeds gereed is ter verzending en deze een dezer dagen bij u geleverd gaat worden. De track and trace code is verstuurd naar het emailadres welke u heeft opgegeven.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Namens ons gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door anitavantol