Klacht: Waar blijft mijn bestelling!?

op 11 juni 2018 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Woensdag 23 mei 2 paar schoenen besteld, nu nog steeds niet in behandeling bij Aktiesport. Gisteren een e-mail gestuurd, geen reactie. Gisteren en vandaag geprobeerd te bellen: wordt niet opgenomen. Wat een waardeloze service! En ondertussen hebben ze mijn geld al wel binnen……
Uiteindelijk op 1 juni heb ik een mail ontvangen van Aktiesport dat mijn bestelling onderweg is met daarbij een track and trace code. Dagenlang gekeken en was er onder dit nummer niets te vinden. Hoop toen maar een beetje opgegeven. Vanmorgen mijn orderstatus bekeken op de website van Aktiesport: uw bestelling is onderweg….. Nu ik dit bericht zit te schrijven voor de zekerheid nog eens gecheckt bij DHL: de bestelling is bezorgd op 6 juni. Dat is dus bij de orderstatus op de website niet te vinden. En vrijdagavond is voor mij pas de eerste mogelijkheid dat ik naar die winkel kan gaan…. Fijn dat ze eindelijk bezorgd zijn, maar de service is waardeloos en het controleren van je bestelling online heeft ook totaal geen nut.

Dit is nu niet meer van toepassing, maar ik wil graag dat deze klacht toch ergens wordt opgenomen, zodat mensen weten dat ze niet bij Aktiesport online moeten bestellen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eilathan62